Colt i Lancer z instalacją gazową

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mksi
    Drive
    • 2009
    • 45

    Colt i Lancer z instalacją gazową

    Zamieszczone przez ziutsane
    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Uciekali-przed-policja-i-zgineli,wid,14836021,wiadomosc.html?code=AQAXPW-p6WcnD25ivs2ZWIn17xwkD6vtI3ONph5scIkh58aG_vUunQnI-OtuIRhBGr7KJAYWYlkMt4e47CsTCdEM2YCd8pvvYWY02eo1SWr GUsuUP5ppIsct4BA0qQY0lZwfg6-5p8SemyOoRL9bElFujYG3kaR_8gyPzVzktaQcG8rjdHw9eAAXm C1CRSAQ0Ns&ticaid=1ef6c
    Recydywa ...
    przerwana
  • Ths
    Rider
    • 2007
    • 317

    #2
    Colt i Lancer z instalacją gazową

    "W związku z rosnącymi cenami oleju napędowego i benzyny, polski oddział Mitsubishi Motors wspólnie z firmą Czakram przygotował specjalną ofertę instalacji gazowych w modelach Colt i Lancer. To rewelacyjna wiadomość - koszt samochodu z taką instalacją wzrasta jedynie o 1900 zł i zamortyzuje się już po przejechaniu 10 000 km."

    Źródło:

    Komentarz

    • parasite
      L&K
      • 2011
      • 1368

      #3
      Nareszcie. Dużo lepsza oferta od Octavii. Fajny wygląd, dobre osiągi i fajne wyposażenie i w końcu tania jazda. Dla mnie Octavia już nie istnieje :P Na pewno wole teraz dać 60 tyś. na tego Lancera niż na TSI w O2.

      edit
      Ehh szkoda, że to oferta limitowana, a już się podjarałem :P
      AGR 112KM, 232Nm
      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

      Komentarz

      • PAOLO ESCO
        RS
        • 2009
        • 6626
        • Volkswagen
        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

        #4
        i30 - też testują na instalacji LPG...ciekawa jaka będzie różnica w zakupie zwykłej i tej na gaz.
        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

        Komentarz

        • Zorr
          RS
          • 2011
          • 2110

          #5
          Zamieszczone przez parasite
          Nareszcie. Dużo lepsza oferta od Octavii. Fajny wygląd, dobre osiągi i fajne wyposażenie i w końcu tania jazda. Dla mnie Octavia już nie istnieje :P Na pewno wole teraz dać 60 tyś. na tego Lancera niż na TSI w O2.
          no nie wiem, ja np. odrzuciłem lancera ze względu na brak regulacji kierownicy w kierunku do i od kierowcy, do tego mniejszy bagażnik, gorszy silnik i droższe części.
          Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
          Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

          Komentarz

          • parasite
            L&K
            • 2011
            • 1368

            #6
            Zamieszczone przez Zorr
            Zamieszczone przez parasite
            Nareszcie. Dużo lepsza oferta od Octavii. Fajny wygląd, dobre osiągi i fajne wyposażenie i w końcu tania jazda. Dla mnie Octavia już nie istnieje :P Na pewno wole teraz dać 60 tyś. na tego Lancera niż na TSI w O2.
            no nie wiem, ja np. odrzuciłem lancera ze względu na brak regulacji kierownicy w kierunku do i od kierowcy, do tego mniejszy bagażnik, gorszy silnik i droższe części.
            Ja i tak jeszcze ani razu w życiu nie skorzystałem z regulacji kierownicy. Bagażnik faktycznie jest mniejszy, ale mi to raczej nie przeszkadza.
            Dlaczego gorszy silnik?
            AGR 112KM, 232Nm
            Subaru Impreza GH 2.0 150KM

            Komentarz

            • Octavianos
              L&K
              • 2010
              • 1130

              #7
              Dlatego, że silniki te sporo palą, oferują dość kiepskie osiągi - trzeba je bardzo wysoko kręcić by coś wydusić z nich w przeciwieństwie do TSI.
              SIMPLY CLEVER
              Wiesz co dobre :-)

              Moja Maszyna
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

              Komentarz

              • Zorr
                RS
                • 2011
                • 2110

                #8
                Zamieszczone przez parasite
                Ja i tak jeszcze ani razu w życiu nie skorzystałem z regulacji kierownicy.
                no ja jestem wysoki i bez tej regulacji jest słabo tj. albo kolana uderzają o kierownicę albo jadę schylony żeby sięgnąć kierownicy.
                Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                Komentarz

                • Agamek12
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 9935
                  • Ford

                  #9
                  Zorr, a jaki masz wzrost? Bo ja też jestem stosunkowo wysoki (184cm), ale w każdym samochodzi mam kierownicę maksymalnie w dół i od deski, a i tak mam ją za daleko od siebie (lubię mieć kółko blisko siebie...)
                  Adam... Używam:
                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                  Passek: B6 175KM/366Nm

                  Komentarz

                  • Skfarek
                    RS
                    • 2010
                    • 4795
                    • Octavia I (1U2)
                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez parasite
                    w końcu tania jazda
                    do momentu jak coś nie poleci, bo z tego co czytałem w paru miejscach ceny np. sprzęgła do Lancera są zaporowe :wink:
                    Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                    6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                    Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                    Komentarz

                    • Ayu
                      RS
                      • 2009
                      • 4154

                      #11
                      Pomijając to, że cywilny Lancer nie jest taki rewelacyjny jeśli chodzi o osiągi bez gazu to na LPG dopiero musi być frajda z jazdy :wink: Najbardziej rozwala mnie pięknie wyeksponowany tłumik w wersji hatchback. BTW - kierowcy Lancerów, własnie tych cywilnych to też specyficzna grupa natchniona duchem EVO, szkoda tylko że niby jedzie a jakoby w miejscu stało :diabelski_usmiech

                      Komentarz

                      • Zorr
                        RS
                        • 2011
                        • 2110

                        #12
                        Zamieszczone przez Agamek12
                        Zorr, a jaki masz wzrost? Bo ja też jestem stosunkowo wysoki (184cm), ale w każdym samochodzi mam kierownicę maksymalnie w dół i od deski, a i tak mam ją za daleko od siebie (lubię mieć kółko blisko siebie...)
                        190cm i nawet w skodzie wolałbym ją jeszcze ciut bliżej siebie. (Jakoś mam maksymalnie do mnie wysuniętą kierownicę oraz w górę (ale już nie maksymalnie).

                        W poprzednim samochodzie miałem z ustawieniem siebie i kierownicy problem, w efekcie czego po ~1h prowadzenia bolał mnie bark a i kierownicę głównie trzymałem 1 ręką.
                        Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                        Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                        Komentarz

                        • t271828
                          Elegance
                          • 2008
                          • 928

                          #13
                          Zamieszczone przez hotrain
                          Pomijając to, że cywilny Lancer nie jest taki rewelacyjny jeśli chodzi o osiągi bez gazu to na LPG dopiero musi być frajda z jazdy
                          dobrze ustawiona sekwencja zapewnia takie same osiagi jak w czasie jazdy na benzynie

                          Komentarz

                          • Skfarek
                            RS
                            • 2010
                            • 4795
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez hotrain
                            cywilny Lancer nie jest taki rewelacyjny jeśli chodzi o osiągi
                            mam znajomych w ASO Mitsubishi i w bezpośrednim porównaniu okazuje się że nowy cywilny Lnacer prowadzi się gorzej niż poprzednik, zawieszenie jest mniej stabilne, bardziej nastawione na komfort, układ kierowniczy pozbawiony "czucia" :wink: Co nie zmienia faktu że w sedanie zwłaszcza z dodatkami (spojler, progi, dokładka zderzaka) auto wygląda bardzo ładnie.

                            Zamieszczone przez hotrain
                            Najbardziej rozwala mnie pięknie wyeksponowany tłumik w wersji hatchback.
                            Wiem że o gustach się nie dyskutuje, ale dla mnie ten hatchback jest paskudny pi prostu :roll:
                            Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                            6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                            Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                            Komentarz

                            • Ths
                              Rider
                              • 2007
                              • 317

                              #15
                              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                              i30 - też testują na instalacji LPG...ciekawa jaka będzie różnica w zakupie zwykłej i tej na gaz.
                              A masz może jakieś dokładniejsze informacje na ten temat. Jakieś stronki www?

                              Komentarz

                              • Agamek12
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 9935
                                • Ford

                                #16
                                Hmmm, 70kzł za dość zaawansowany wiekowo kompakt z LPG? Niemało trzeba wydać, żeby trochę zaoszczędzić na paliwie... Chyba jednak nie będzie sukcesu sprzedażowego. Tym bardziej, że Mitsubishi wcale nie reklamuje ani marki, ani tej promocji.
                                Adam... Używam:
                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                Komentarz

                                • g4cek
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 402

                                  #17
                                  Ciekawe ile japoński silnik wytrzyma na tym lpg iałem Agamek12, takiego ave jak masz ty z 2004r na gazie przelatał 135 tys i silnik do wymiany, w hondzie nie zakładałem lpg bo koledze już po 40 tys padł silnik ciekawe jak będzie w lancerze

                                  Komentarz

                                  • Agamek12
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 9935
                                    • Ford

                                    #18
                                    g4cek, miałeś niefart... Ja znam człowieka, który kupił w salonie Corollę 1.4VVTI z gazem Vialle i pomimo 200.000km na liczniku silnik ma ten sam, oleju mu nie bierze. Ale fakt, co 15.000km sprawdza luzy zaworowe i na biezaco wymienia szklanki.
                                    A jeśli nawet w takim Lancerze padnie po 100.000km, to pewnie do tego czasu zdąży zaoszczędzić na paliwie na remont/wymianę...
                                    Adam... Używam:
                                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                    Passek: B6 175KM/366Nm

                                    Komentarz

                                    • parasite
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1368

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Agamek12
                                      g4cek, miałeś niefart... Ja znam człowieka, który kupił w salonie Corollę 1.4VVTI z gazem Vialle i pomimo 200.000km na liczniku silnik ma ten sam, oleju mu nie bierze. Ale fakt, co 15.000km sprawdza luzy zaworowe i na biezaco wymienia szklanki.
                                      A jeśli nawet w takim Lancerze padnie po 100.000km, to pewnie do tego czasu zdąży zaoszczędzić na paliwie na remont/wymianę...
                                      Dokładnie To straszenie gazem już się nudne robi.
                                      Z tego co wiem to silniki pod LPG w Lancerze są jakoś modyfikowane.
                                      AGR 112KM, 232Nm
                                      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                      Komentarz

                                      • Agamek12
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 9935
                                        • Ford

                                        #20
                                        parasite, ale to "straszenie" i tak jest bez sensu, bo jak nawet taki silnik "klęknie" po 50kkm, to przez ten czas da sie zaoszczędzić na paliwie pewnie z 10kzł - a nowy silnik można zamontować za góra 5kzł - wiec i tak jeszcze coś z oszczędnosci zostanie.
                                        Adam... Używam:
                                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                        Passek: B6 175KM/366Nm

                                        Komentarz

                                        • yunior81
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 1657
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Agamek12
                                          wiec i tak jeszcze coś z oszczędnosci zostanie
                                          ...... pewnie tak , tylko że te oszczednosci sa w pewnym sensie wirtualne

                                          Komentarz

                                          • Agamek12
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 9935
                                            • Ford

                                            #22
                                            Zamieszczone przez yunior81
                                            Zamieszczone przez Agamek12
                                            wiec i tak jeszcze coś z oszczędnosci zostanie
                                            ...... pewnie tak , tylko że te oszczednosci sa w pewnym sensie wirtualne
                                            Ke?
                                            Adam... Używam:
                                            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                            Passek: B6 175KM/366Nm

                                            Komentarz

                                            • daneczek76
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 3642
                                              • Toyota

                                              #23
                                              do momentu jak coś nie poleci, bo z tego co czytałem w paru miejscach ceny np. sprzęgła do Lancera są zaporowe
                                              nie tylko do Lancera ja miałem chęć kupić Grandisa ale ceny części mnie załamały dwumasa 6 tysi. drążek kierownicy 700 zł i trzeba czekać aż z Holandii przyjdą.
                                              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                              Komentarz

                                              • g4cek
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 402

                                                #24
                                                ja nikogo nie straszę tylko mówię fakty, toyotę corollę czy avensisa można było w 2004 roku kupić z gazem w salonie ale tylko przez krótki okres, toyota się zaraz z tego wycofała bo silniki padały. Poza tym jak ktoś co 15 tyś wymienia szklanki i przeprowadza regulację to jest bez sensu dla mnie. Po prostu japońskie silniki do gazu się nie nadają co innego silniki vw szczególnie 8v one są idealne do tego typu operacji, ile jeździ starych pasatów czy golfów na gazie. parasite, być może po modyfikacji silnik jest przeprogramowany i bardziej przystosowany do lpg i tym samym nie jest taki wadliwy

                                                Komentarz

                                                • maymer
                                                  Elegance
                                                  • 2010
                                                  • 839

                                                  #25
                                                  Co do Lancerów to są one pod gaz trochę przygotowane. Nie montują instalacji od tak sobie Cytat z artykułu o Lancerach "w gazie"
                                                  Modyfikacje obejmują wymianę gniazd zaworów, zaworów dolotowych oraz wylotowych.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...